»Glasbene pisarne so pogosto organizirane v obliki konzorcijev, v katere so vključeni vsi ključni udeleženci, ki se neposredno ali posredno dotikajo domačega glasbenega prostora.«
»Izvozna pisarna bi lahko na začetku pomagala s financami in znanjem, s katerim bi izvajalcem zagotovili podporo (mogoče celo večletno), da lahko delajo na prisotnosti v tujini in šele potem bi se lahko spremljali neki resni rezultati.«
»Desetletje delovanja vsekakor ni malo, zato smo izredno veseli, da lahko že od začetka rastemo, po drugi strani pa imamo še toliko idej za prihodnost, da se zdi, da smo pravzaprav šele na začetku.«
»Zadnje desetletje redno obiskujemo predstavitvene festivale v Evropi in lahko rečemo, da MENT, tako po obisku kot odmevnosti, prednjači pred sorodnimi festivali iz srednje in vzhodne Evrope.«
»CE/MENT prinaša poseben program na petkovi konferenci, kjer bomo gostili številne profesionalce iz glasbene industrije, ki se specializirajo za področje elektronske glasbe.«
»Razumem, da je ogromno informacij, ampak veliko narediš že, če spoznaš 5 ali 10 ljudi, s katerimi boš imel desetminutni pogovor. V tej sceni imajo vsi zelo podobne težave. Eni iščejo oder, drugi iščejo nastopajočega. Če se povežeš v pravem trenutku, je to zmaga za vse.«
»Večina digitalnega prihodka ni iz Slovenije, ker od YouTubovih ogledov iz Slovenije ne dobimo popolnoma nič.«
»Težava, katero izpostavljajo akterji, vpeti v glasbeni posel pri nas, je, da država ni podelila licence, s katero bi lahko kolektivna organizacija pobirala nadomestila iz naslova avtorskih pravic za glasbo na YouTubu.«
»Vsa našteta orodja so bolj ali manj zares promocijska orodja in resnično dvomim, da bo nekaj tisoč ogledov slovenskim glasbenikom na letni ravni prineslo kaj več kot kakšen evro.«
»Če bo slovenska glasbena zasedba znašla na kakšnem vidnem seznamu predvajanja na Deezerju in tako povečala možnosti svoje rotacije, popularnosti in posledično prihodkov, je tako odvisno od urednika tega servisa.«